OPPMERKSOMHETSYK

Hei dere!

Nå er jeg fortsatt i Oslo sammen med Kine, noe som jeg synes er veldig koselig. Vi koser oss masse her med Bajas, regner med at de fleste vet hvem Bajas er. Hvis ikke så er det hunden til Adrian!  Bajas er så oppmerksomhetssyk dere aner ikke, han vil gjøre alt med oss. Du kan ikke dusje eller gå på do uten at han blir med deg. Han har sovet i senga med oss de siste nettene, vi prøvde å være litt strenge mot han og ba han om å legge seg i senga si, men så lager han de søteste lydene så man klarer ikke å si nei til han. Både jeg og Kine er veldig glad i hunder og er man i dårlig humør så hjelper han veldig på det.

Føler at når vi er Oslo så gjør vi noe hele tiden, og er det jeg liker best. Jeg hater å sitte inne når det er så fint vær og nå som vi har endelig har fått litt sommervær hjemme kan vi ikke gjøre noe annet enn å utnytte det til det fulleste. I går så dro vi ut for å spise med noen kompiser og senere på kvelden ble det noe drinker. Norsk sommer er dønn det beste, jeg vil faktisk ikke reise noe sted nå som det er så fint vær fortiden. Jeg håper INDELIG det holder seg sånn hele sommeren.

Vet faktisk ikke når vi skal hjem helt enda, men tar det som det kommer. Jeg må faktisk hjem siden jeg har fått noen pakker i posten, og det stresser meg skikkelig at jeg ikke har fått hentet de enda. Jeg koser meg så mye her at jeg glemmer alt jeg må gjøre når jeg kommer hjem til Moss. Håper dere alle får en super fin dag i det fine været så blogges vi💛

Smiler aldri på bilder, but here you go
Fine Bajas💛

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg