OVERFLADISK VERDEN

Hei dere.

Nå vil jeg snakke om noe som jeg reagerte på forrige uke. Jeg postet et uredigert bilde av meg selv i badedrakt, jeg tenkte why not. Og for å være ærlig så brydde jeg meg ikke så mye om dette bilde, eller følte at jeg prøvde å være et forbilde for unge jenter. Jeg gjorde det fordi jeg ville det. Jeg fikk enormt med respons på dette bilde og folk sendte meg mange fine meldinger. Det setter jeg så stor pris på selvfølgelig.

Men det som var så trist var at det var faktisk mange som sendte meg melding, og lurte på hvordan jeg klarer å være så selvsikker og tøff. Jeg får alltid vondt inni meg når jeg får slike meldinger av unge jenter og gutter for så vidt som sliter med selvbildet deres. Dere må ikke tro på alt dere ser på Instagram, folk redigerer kroppen og utseende deres. Ja, you name it. Jeg personlig synes ikke noe om at folk redigerer seg tynnere, eller fjerner strekkmerker, de er med på å lure mange og er ikke slik de ser ut en gang.

Jeg redigerer selv bildene mine men aldri i verden om jeg kommer til å redigere meg selv smalere enn det jeg er.  Så til dere der ute som tror de er perfekte, husk at ingen er perfekte og det er veldig mange som jukser. Hvis du føler at du får dårlig selvtillit av å følge noen så slutt å følg de. Det er nok det beste tipset og jobb med deg selv og fokuser på ditt.

Jeg er veldig sikker på meg selv, noe jeg alltid har vært. Det er jeg faktisk glad for den dag i dag. Jeg sammenligner aldri meg selv med andre og bryr meg fint lite om hvordan kroppen til andre ser ut. Jeg er veldig selvsikker på kroppen min og liker den slik den er, hvis det er noe jeg er misfornøyd med så kan jeg alltid trene eller jobbe med det. Sier det igjen, ingen er perfekt!

Klem Jamilla💛

6 kommentarer
    1. Forslag til innlegg: 1. fortell om din bakgrunn/foreldre/etnesitet. 2. Det beste du noen gang har opplevd. 3. Hva mener du om det å holde seg aktiv/trening? 4. Hvis du kunne värt statsminister for en dag, hvilke saker hadde du tatt tak i först og gjort en endring på? 5. Har du noen forbilder/noen du ser opp til? evt. hvorfor?
      Håper du liker noe av dette. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg