PÅ MIN TELEFON

Hei dere💛

Jeg spurte her om dagen om noen tips om hva jeg kunne blogge om. Da var det flere som ville se hva jeg har på telefon min. So, here we go🙊. Jeg har aldri gjort det her før, så dette er helt nytt for meg. Siden det var flere som ba om det, så velger jeg å gjør det.

Det er bakgrunnsbilde mitt, tok egentlig dette bilde på kødd når jeg og Fredrik var ute. Men har ikke endret det siden da. Synes egentlig det er kleint å ha bilde av seg selv som bakgrunnsbilde, men hey – hvis jeg mister telefon min så vet folk hvem den tilhører (neida).

Her har dere litt innblikk på telefon min. Hater å svare på meldinger og liker helst å ringe folk istedenfor å sende melding. Her har dere også bilde av Rihanna, jeg bare elsker den dama og har alltid bilde av henne som bakgrunnsbilde.

Samtale mellom meg og Melina. Hun skulle komme til stedet der jeg var, men slett litt med å finne veien. Og når hun først var her så svarte jeg ikke, som sagt jeg suger til å svare. En oppgitt Melina, haha.

Instagram! En venninne av Markus hadde drømt om meg i natt og den drømmen var helt sjuk! Haha. Jeg hang tydeligvis i drømmen og var bevisstløst, fikk hjernerystelse osv. Det var hyggelig at hun prøvde å hjelpe meg selv om det var bare en drøm. Huff, håper det aldri skjer.

Her ser dere folk jeg snapper litt med og hvem som er på topplista mi. Det endrer seg dag til dag, da jeg suger til å snappe. Så med andre ord, det skal ikke så mye før noen havner på topplisten min på snap. Jeg er faktisk ikke så aktiv på snap som jeg var før. Jeg har skjult navnene til noen, da dere ikke vet hvem disse personene er og jeg må respektere deres privatliv. Gucci gang er en gruppechat med mange av oss fra PH. Der sender vi hverandre snaps om alt og ingenting.

Siste bilde på telefon min. Jeg har vært syk hele uken, så har ligget rett ut med forkjølelse og følt meg helt jævlig. Har ikke tatt mange bilder, men her har dere siste bilde jeg tok.

Kom gjerne med mer tips om hva jeg kan blogge om nå som jeg er syk. Dere var så flinke og hjalp meg veldig mye sist💛. Håper dere likte innlegget, klem Jamilla.

9 kommentarer

Siste innlegg