PLANENE MINE FOR SOMMEREN

Reklame | Na-kd

Hei dere💛

Jeg skal bare være hjemme fremover, men jeg skal gjøre mye gøy! Jeg skal blant annet på mange festivaler, noe jeg gleder meg masse til. Jeg skulle egentlig reise til Rhodos med resten av gjengen som er der nede nå, men måtte takke nei til tilbudet. Jeg takket nei på grunn av det er mye som skjer hjemme, og mye jeg skal her. Derfor måtte jeg takke nei til det.

Men er mye gøy jeg skal som sagt, jeg skal også reise på ferie med en dere vet veldig godt hvem det er. Åh, som jeg gleder meg til denne turen! Vi kommer til å lære oss mye nytt og kose oss masse. Ellers skal jeg faktisk ikke noe mer enn det, men hittil så passer det meg perfekt da jeg må være hjemme uansett på grunn av avtalene mine fremover. Men det gjør ingenting, jeg skal nok kose meg uansett.

Hva skal dere denne sommeren, noen av dere som skal reise og hvor skal dere reise? Vi blogges, klem Jamilla💛

Sko HER
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg