Q&A

Har du gjort noe plastisk med utseendet ditt?  

Nei, aldri! Jeg liker folk som er naturlige, jeg syntes ikke noe om det som er falskt. Det blir bare for mye for min del. Men det er vel smak og behag? Syntes det er veldig trist at små jenter tar restylane, botox osv. Hva skjer med verden?!

Hva synes du om sangen til Thea? 

Jeg syntes sangen til Thea faktisk er veldig fin og jeg er stolt over hva hun får til. Hadde ikke jeg likt sangen hadde jeg sagt i fra, det vet Thea også. Mange som sier sangen hennes høres ut som sangen til Erik «Ukjent» hallo kom igjen da, virkelig? Syntes ikke sangene deres er like i det hele tatt. Hvis noen syntes det så burde begge ta det som et kompliment, da jeg syntes begge er super flinke faktisk.

Hvis du kunne fått en superkraft, hvilken ville du hatt og hvorfor? 

Det å kunne fly, åh det hadde vært deilig. Jeg er redd for å fly, men om dette hadde vært superkraften min så hadde kanskje ikke vært så redd for det allikevel. Også selvfølgelig fordi da kan jeg fly hvor jeg vil, tenk så gøy? Haha, det hadde vært noe det.

Hvor er du opprinnelig fra?  

Det er så mange som ikke har fått med deg det enda, så tar med dette spørsmålet igjen. Jeg er fra Kenya, India og Somalia😊 Jeg er en blanding, men mest fra Kenya. Pleier å si Kenya, men alt telles vel?

Når fikk du din første kjæreste? 

Når jeg var 14 år, samme året som jeg fylte 15 🙂

Hva synes du om det som skjer i Sudan? 

Jeg syntes alt som skjer der er rett og slett trist. Tenk så jævlig å miste familien din, folk du er glad i også videre.. Men det som er enda tristere er at folk ser hva som skjer der, men velger å holde munn. Du dør ikke av å ta deg fem minutter å dele alt som skjer der, sånn at mange kan få med seg det og kanskje hjelpe til. Norske influensere burde skamme seg rett og slett. Snakk om å være egoistiske! Istedenfor å hjelpe til så velger de heller å holde munn. Når ble mennesker så hjerteløse? Mener så klart ikke alle, men hvis du føler deg truffet så er det vel en grunn til det? Dette er min mening, kunne skrevet mye mer om det her. Men jeg tror jeg fikk frem poenget mitt. Handler ikke om å henge hverandre ut, men heller det å si ifra.

Hva syntes du om at alle reality folk langer sanger nå til dags, skal du også? 

Folk får gjøre hva de vil, etter min mening så har ikke de funnet en artist som er «wow» helt enda. Mange som er flinke, men ikke helt min type musikk dessverre. Jeg ble faktisk spurt og takket pent nei til det uten å nøle. Jeg er ikke som alle deltagere som bare sier ja til alt de får tilbud om, og igjen jeg vil ikke gjøre noe alle andre gjør. Kunne lett kommet ut med en sang da alle kan synge nå til dags, haha.

Du bruker ofte en rød leppestift haha, hvilken? Den er så fin😍

Jeg har allerede skrevet om den på bloggen, og er en av tingene du kan vinne fra GIVEAWAYEN min! Enig, den er døds fin!

Kan du og Melina være med i realityserien igjen? Dere er så morsomme. 

Åh tusen takk, fine deg💛 Det hadde faktisk vært morsomt, jeg vil gjøre mer TV så en serie med Melina hadde ikke slått feil det. Det hadde vært litt av et show sier jeg bare, hahah!

hvor fikser du neglene dine og hvor mye koster det? 

Jeg fikser neglene mine hos en som heter Nina og jeg er super fornøyd. For nytt sett koster det 500kr og for refill koster det 400kr. Det koster 100 kr ekstra for fransk/faded eller design, også er det 400kr for shellack. Syntes det er veldig billig og Nina er super flink. På Instagram så heter hun Nina_glam_Industry. Hun oppholder seg i Oslo!

Har du kontakt med familien din? 

Ja jeg har kontakt med familien min. Dette spørsmålet får jeg ofte, bare fordi jeg har valgt å ikke legge bilder eller skrive om de på mine sosiale medier betyr ikke at jeg ikke har kontakt med de. Jeg er veldig glad for all støtten jeg får fra dem og vet ikke om hva jeg hadde gjort foruten. Kommer heller ikke til å skrive om det eller legge ut noe om de på sosiale medier, det er et valg jeg har tatt og har forklart flere ganger hvorfor. Det er siste gang jeg svarer på det spørsmålet her, hvis du vil vite mer så les lenger ned om hva jeg har skrevet om det.

7 kommentarer
    1. Helt feil av deg å skrive «små jenter som tar Restylane, botox» osv. Man må være 18 for å ta det og det er vel ikke så lenge siden du var det og du ser vel ikke på deg og dine jevnaldrende som små…?
      Det er ikke noe big deal men pass på å ikke uttale deg feil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg