Q&A


Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Mm, godt spørsmål. Jeg liker mye rart og kan gå med så og si alt. Komfortabel og hverdagslig stil er det jeg liker best, men noen dager kan jeg være skikkelig feminin og “jentete” i stilen.

Hva synes du om at Vita og Wanda kaller deg, Adrian og Thea for legender og heiet på dere?
Jeg syntes det er veldig koselig å høre at de heier på oss, de virker som noen fine jenter🖤 liker de begge to veldig godt.

Hater du Henrik?
Nei det gjør jeg absolutt ikke, hater faktisk ingen. Ordet hat er et sterkt ord! Så klart er det noen jeg misliker, men jeg hater ingen.

Hvem ville du egentlig bli partner med på pærra?
Robin eller Adrian, fordi jeg kom godt overens med begge og de var veldig lojale, snille og inkluderende. Så jeg må si at Thea var heldig der, som fikk de beste guttene. Grunnen til at jeg ikke valgte Robin når jeg sjekke inn er fordi Thea stod med Robin, og jeg likte Thea kjempe godt. Derfor ville jeg ikke ødelegge noe for dem.

Kunne du blitt med på ex on the beach?
Nei det tror jeg ikke, det er ikke helt meg. Sikkert gøy på ex men tror ikke det er helt min greie. Menmen, man skal aldri si aldri?

Har du alltid vært fornøyd med deg selv? Har du noen gang hatt dårlig selvtillit?
Jeg har alltid vært fornøyd med hvordan jeg ser ut. Alle har ting de misliker ved seg selv og det har jeg også, men jeg velger heller å jobbe med det istedenfor å fikse på det.

Hvordan er forhold mellom deg og Sofie?
Jeg og Sofie snakker ikke så mye sammen, men alt er ok mellom oss.

Har du vært i Finland?
Nei det har jeg dessverre ikke, men det ser veldig fint ut der, så kanskje en dag!

Er det rart å komme hjem igjen etter PH?
Ja det er veldig rart, alt har plutselig bare forandret seg. Det er ikke bare bare å være med på ph! Men jeg angrer ikke på at jeg ble med. Var veldig kjipt å komme hjem igjen, men nå har jeg blitt vandt til det.

Har du god kontakt med Thea fra PH?
Ja det har jeg! Thea er en av mine nærmeste og nå som hun er i London så savner jeg hun veldig.

Hører noen rykter om at du og Henrik vinner PH?
Jeg kan dessverre ikke svare på det, men er bare å følge med.

Hva er favorittseriene dine?
Åh jeg har så mange, haha. Power, Gossip girl, One tree hill, The O.C, The vampire diaries osv.. Vet ikke hvor mange ganger jeg sett disse seriene om og om igjen jeg.

Hva angrer du mest på fra paradise? Tror du hvem som helst kunne vært med?
Jeg angrer ikke på noe, jeg tenker alltid sånn at det er en grunn til ting skjer. Det spørsmålet var litt vanskelig, siden jeg tenker alle er like mye verdt og er ikke noe ekstra spesielt med de som kommer med. Man må bare være seg selv tenker jeg, og kunne by på seg selv. Dette er jo et Tv program, så er jo selvfølgelig produksjonen som har noen krav, men jeg tror at alle kan ha potensiale!

Hvor pleier du å feste og er du i Oslo nå? Fester som regler i Oslo men har tatt det med ro de siste ukene. Vi pleier å dra på Nox, så er der vi er hele tiden nå vi først er i Oslo. Nei jeg er ikke i Oslo nå, jeg er hjemme i Moss.

Fikk veldig mange spørsmål fra dere, og derfor tenkte jeg å komme med en del 2 senere. Så er bare å gå på instagrammen min og spørre meg om mere dere lurer på.

XOXO, Jamillavanilla

2 kommentarer
    1. Av en eller annen grunn så leser jeg bloggen din med stemmen din i hodet mitt haha idk Why, men digger deg! Håper du kommer langt inne på pH! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg