SANGER SOM MINNER MEG OM PARADISE HOTEL

Hei dere!

Nå tenker jeg å skrive litt om alle sangene som minner meg om ph! Tenkte det hadde  vært et gøy innlegg å lese. Vi hørte på mye rart der nede, men disse sangene minner meg skikkelig om PH og får meg til å savne alt det fine vi opplevde der nede.

Min fine Marthe💛

SCARED TO BE LONELY med (Martin Garrix & Dua Lipa) 

Åh, denne sangen hørte vi mye på når alle vi som holdt oss i himmelen var på utflukt. Hver gang jeg hører på denne sangen så får jeg tilbakeblikk på denne fine dagen. Den dagen var en av de fineste utfluktene jeg var på mens jeg var der. Beste daten uten tvil med fine folk!

Englene mine💛

SWEET BUT PSYCHO med (Ava Max) 

Jeg elsker denne sangen! Den minner meg skikkelig om alle de crazy festene vi hadde når alle bare slapp seg løs og vi koste oss gløgg. Det her var en av favoritt sangene mine på fester faktisk, tror det var en stor favoritt hos mange da denne ble spilt ofte.

💛💛

LOOK AT ME NOW med (Lauren) 

Første gang jeg hørte den sangen her så likte jeg den faktisk ikke. Jeg husker jeg tenke: Hva ,er det her PH sangen i år?! Men nå elsker jeg virkelig den sangen her og hører på den ofte. Denne hørte vi på også veldig mye på hotellet. Det er mange som liker den, men jeg elsker den!

Min ph Britney💛

TOXIC med (Britney Spears) 

Åh, sangen til meg og Thea! Gud så mye som vi sang på den og ønsket oss denne sangen på hver fest. Alle der inne var så lei av å høre oss to synge toxic 24/7. Fikk høre ofte «Åh, nei ikke den igjen». Husker når Thea ble hentet av døden, så var jeg så lei meg og gadd ikke feste. Så produksjonen spilte toxic for å få meg i et bedre humør og det funka. Da danset jeg alene med Rufus som er bamsen til Thea, haha. Denne sangen bringer virkelig så mange minner og hver gang jeg hører på den så mimrer jeg tilbake til alt jeg og Thea gjorde sammen.

 Fine, fine jenter! Oppholde mitt hadde ikke                 vært det samme uten hver og en av disse jentene💛

Fikk høre en del sanger med Rihanna også siden jeg digger den dama der så mye. Men var dessverre ikke alle som likte sangene til Rihanna. Som sagt vi fikk høre mye rart men her har dere favorittene mine og disse sangene kommer alltid til å minne meg om ph, jeg savner virkelig det! Jeg vil bare oppleve alt på nytt! Det er litt rart, for når man er der nede så stresser du så mye og tar alt for gitt. Man glemmer å kose seg og boom, så er alt over uten at du visste ordet av det. Hvis det er en ting jeg anger på, så må det være at jeg glemte å kose meg.

Håper dere synes det var stas å lese det her, så blogges vi💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg