SPØRMÅLSRUNDE DEL 1

Hvor lenge har du og Melina vært venner? 

Jeg og Melina har vært venner i 8/9 år nå. Vi har kjent hverandre veldig lenge og jeg er veldig glad i Melina.

Hvorfor sletter du alle kommentarer som ikke støtter ditt syn på bloggen?

Vet ikke hvor du har det her fra, sletter ikke noen kommentarer. Er vel mange som er enige med meg enkelt og greit.

Hvorfor hater du Tix?

Jeg hater ingen i denne verden! Det er noen jeg misliker, men ordet «hater» er et sterkt ord. Så svaret her er: Nei, jeg hater ikke Andreas.

Holder du på med Fredrik?

Nei holder ikke på med Fredrik, vi er bare venner. Jeg og Fredrik er veldig opphengt av hverandre, men er bare som venner. Veldig glad i Fredrik💛

Kæm va din favoritt PH deltaker i år annan enn dæ da? 

Thea, Robin, Severin, Bettina og Adrian. Kommer ikke akkurat som en bombe da det var disse her jeg gjorde alt for der inne. Fine gjengen min💛. Mange jeg likte der, men her har dere favorittene mine.

Hvordan tørr du å være såpass ærlig? 

Jeg har alltid vært sånn. Er det noe jeg ikke liker så sier jeg fra. Det verste jeg vet om er folk som er falske eller mennesker som juger.

Hva heter typen din? 

Har ikke type og hvis det er noe som skjer på privaten, så vil jeg helst holde det privat så lenge som mulig. Kommer sikkert til å fortelle det en dag 🥰

Fikk du følelser for noen på hotellet? 

Nei.

Hvordan gikk du så mye ned i vekt? 

Får fortsatt dette spørsmålet, men svaret er det samme som alltid. Har enda ikke gjort noe! Jeg spiser like mye som jeg alltid har gjort.

Har du og Severin et godt forhold i dag? 

Ja, jeg og Severin er like gode venner nå som vi var på PH. Han er en av mine nærmeste og snakker mye med han. Veldig glad i Severin og er takknemlig for å ha han i livet mitt på lik linje som resten av gjengen💛 Dere vet hvem dere er.

Fått så mange spørsmål som alltid og det synes jeg er så stas, kommer med del 2 i morgen. Klem Jamilla.

14 kommentarer
    1. Hvorfor oppførte du deg så overlegen på PH, når du snappet med fingeren og forventet at andre skal gjøre det du vil? Personlig så fikk jeg et dårlig inntrykk av deg da du kom inn på PH.

    2. Hei jamilla.
      Tix så på finalefesten at alle hadde s.e.x. etter at PH var slutt. Når dere ventet på å reise hjem. Tid hadde seg med Marte, mario og sofie, thea og Henrik, Adrian osv.

      Ryktene sier at du også hadde s.e.x den natten. ? Stemmer det? Dette var da severin

    3. Du må helt klart ha gjort noe for å gå ned, hallo? Du er jo så fin. Men spiser du sunnere og trener du? Bare et kompliment deg altså!! 🙂

      1. Tenk viss hun ikke har gjort noe da? jesus fatte ikke at folk må alltid ha en eller aen grunn å trekke ned folk på. Hun har faen ikke gjort noe. Period.

    4. «Vet du ikke hvor du har det fra» der lo jeg skikkelig. Du tåler ikke at folk er uenige med deg, og sletter alle slike kommentarer som sier imot deg ahhaha. Latterlig!

      1. Har du bevis på d? nei, du er sikkert bare sjalu på at du ikke får så mange fine kommentarer lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg