SPØRMÅLSRUNDE DEL 2

Har du det bra? 

Jeg har det bra nå, hadde noen kjipe dager men nå går det bedre.

Hvordan klarer du å være så god venn med Marthe når du ikke går overens med Andreas?

Jeg og Marthe har alltid hatt en god tone selv om jeg hatt noe problemer med Andreas. Marthe er bare god tvers i gjennom💛

Er det en greie mellom Robin og Floyd? 

Ja, endelig har gutta funnet hverandre! Det var på tide, og jeg er så glad på deres vegne. Neida! De er bare venner, har fått så mange spørsmål angående det her etter storyen jeg postet i går. Men som sagt, de er bare gode venner 🙂

Ser du på deg selv som en verdig spiller, noe du angret på spillemessig?

Ja det gjør jeg. Jeg syntes selv at jeg spilte bra og holdte meg inne frem til finale uken. Nei, det er ikke noe jeg angrer på. Det er en grunn til at alt skjer. Jeg hadde sikkert gjort akkurat det samme igjen, da det var det som var rett for meg i den situasjonen. Jeg var meg selv uansett hva.

Hva synes du om at Henrik og Thea har hatt sex? 

Det som skjer mellom Thea og Henrik har ikke noe med meg å gjøre, det er deres liv. De får holde på og styre slik de vil. Men koselig for dem da.

Hva er ditt aller beste minne fra paradise hotel?

Det må være da Thea kom tilbake fra døden, det var det beste som kunne ha skjedd. Kunne ønske Robin også kom tilbake… Også den utflukten vi som var i himmelen hadde, åh den dagen var så kos! Det kommer jeg aldri til å glemme. Har mange fine minner fra PH som jeg aldri kommer til å glemme, det var en opplevelse for livet.

Har du krøllete hår naturlig? Glatter du de liksom? 

Jeg har krøller og retter håret mitt så og si aldri. Jeg pleier å føne det og krøller litt når jeg skal ut på byen, men er sjeldent at jeg gjør noe med håret da jeg er rett og slett for lat til det.

Hadde ikke du og Melina kranglet, er dere venner nå? 

Nei, jeg og Melina hadde ikke kranglet. Det jeg skrev mente jeg, men var ingenting vondt mot Melina. Når jeg kom hjem etter Mexico hadde vi ikke noe særlig kontakt med en gang, men vi har vært mere sammen i det siste. Ja, vi er fortsatt venner den dag i dag.

Skulle du ønsket at alle ph deltakerne hadde hatt et bedre forhold som en gjeng etter ph?

Det var vært litt drama i det siste, men syntes alle takler det bra. Selv om det er mange mennesker som tror at vi hater hverandre, så gjør vi absolutt ikke det. Jeg vet vi alle er glad i hverandre og er der for hverandre hvis en av oss trenger det.

Føler du at du ble riktig framstilt på skjermen? Hva ble framstilt feil :)? 

Ja, føler jeg ble framstilt akkurat som jeg var der inne. Jeg var lojal mot mine, hadde ikke behov for å slenge dritt om andre på sync men sa det heller til personen det handlet om. Noen episoder likte jeg så klart ikke, men igjen det var sånn jeg reagerte og det var den ekte Jamilla. Men alt i alt, er jeg veldig glad for hvordan jeg ble fremstilt på TV da det er sånn jeg var der inne.

Kunne du ha flytta til Ålesund? 

Nei det tror jeg ikke, har aldri vært der og har ikke noe relasjonen til Ålesund.

Hvor er den gule dressen fra? 

Den er fra Zara! Det er super fin og jeg elsker hele dressen og fargen på den.

Er du og Sofie venner? 

Ja. Bare fordi vi er ikke alltid er enige med hverandre betyr ikke at vi er uvenner for det. Alle har forskjell meninger, sånn kommer det alltid til å være.

Hvordan er forhold mellom deg og Tea i dag? 

Forholdet mellom oss er bra den dag i dag. Vi alle sov hos Floyd og Fredrik i går og koste oss masse sammen. Som sagt, vi er alle der for hverandre når en av oss sliter litt.

Håper dere fikk svar på det dere lurte på. Fikk veldig mange spørsmål, men mange av de var like. Derfor valgte jeg å svare på de spørsmålene jeg ville svare på.

Takk for spørsmålene så snakkes vi, klem Jamilla💛 Kom gjerne med tips om hva dere vil lese om på bloggen fremover, alle tips tar jeg godt imot!

9 kommentarer

Siste innlegg