SPØRSMÅL OG SVAR

Hvordan går det med deg? 

Det går kjempe bra med meg for tiden faktisk, har gode mennesker rundt meg og ting har endelig roet seg ned! Takk som spør.

Har du operert noe? 

Ja lille tåen min, klarte å skade den så måtte operere. Men har ikke gjort noe med kroppen min hvis det var det du tenkte på.

Har du ombestemt deg, skulle ikke du flytte til Oslo? 

Nei det har jeg ikke, jobber fortsatt med saken men jeg er litt treig av meg så ting tar litt tid. Men planen er fortsatt det samme!

Hvor høy er du? 

Jeg er 168 cm 🙂

Ønsker du å få barn i fremtiden? 

Hadde du spurt meg om det her for noen måneder siden så hadde jeg svart nei uten å nøle, aldri hatt lyst på barn. Men nå har jeg endret på hvordan jeg tenker, vet ikke hvorfor selv. Så svaret er ja, jeg vil ha barn men ikke nå.

Tips mot sjalusi? 

Jeg er veldig lite sjalu av meg, så for å være ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal svare. Du må spørre deg selv hvorfor du er sjalu og jobbe med det selv. Eneste tipset jeg kan gi deg, som sagt skal mye til før jeg blir sjalu.

Hvilken highligthter bruker du? Den ser så fin ut på deg<3 

Jeg bruker 2 forskjellige highligthtere, bytter mellom en fra Bobbi Brown og fra Inglot. Brukt den fra Bobbi Brown i to år og den fra Inglot de siste månedene. Men som sagt bytter mellom de to hele tiden. Link HER og HER

Hva gjør du med håret ditt? Eller hvordan fikset du det? 

Jeg gjør ikke så mye med håret mitt, men de få gangene jeg gidder så krøller jeg håret eller retter det, ikke noe mer enn det.

Hva synes du om at Melina var frekk mot fans på Stavern? 

Synes ikke man er frekk bare fordi man ikke vil ta bilder med alle. Jeg har ennå ikke sagt nei til å ta bilder med noen. Men hvis jeg har en dårlig dag eller ikke orker å ta bilder, så må man få lov til å si nei uten at folk skal kalle deg frekk. Så nei, syntes ikke Melina var frekk.

Når begynner intervjuene til pH?  

Godt spørsmål, det husker jeg faktisk ikke. Men det er ikke før vinteren. November kanskje?!  Hukommelsen min er som en gullfisk så du spør feil person, men det var hvertfall en gang i vinter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg