SPØRSMÅL OG SVAR

Er rumpen din ekte? 

Ja, rumpa mi er naturlig. Hadde jeg gjort noe med kroppen min så hadde jeg så klart vært ærlig om det. Kommer aldri til å fikse på kroppen min, man skal aldri si aldri men jeg er ganske sikker på det.

Har du prøvd cannabis før? 

Ja, dessverre! Når jeg var 16 år eller noe. Hater det, og kommer aldri til å røre det igjen.

Hvor er buksa fra ? 

Buksa er fra Chiguelle!

Hvor er bokstavsmykket ditt i gull fra? 

Aner faktisk ikke, det var en gave fra en venninne. Vet at det er mange som selger slike smykker. Sjekk ut Leo Chevon på Instagram, de har sykt mye fint der.

Hvor er toppen fra? Døds fin☺️

Den er fra Gina, elsker den! Tusen takk, fine.

Skal du og Melina lage en yb kanal snart? 

Ja, vi tenkte det men har ikke kommet så langt! Holder dere oppdatert så klart.

Hvorfor var du ikke på utopia festivalen sammen med de andre?  

Orket ikke rett og slett, ville heller være hjemme med vennene mine.

Hva synes du om ekte pels?

Jeg gikk med det før, men eier ikke noe med ekte pels nå.

Skal du ta utdanning? 

Har utdanning som barne- og ungdomsarbeider, men vil ikke vil jobbe med det akkurat nå. Kanskje i fremtiden, hvem vet.

hva bruker du på huden din? Den er så fin

Bruker ikke noe spesielt, men kan lage innlegg om alt jeg bruker når jeg først sminker meg💕 Tusen takk, snilt sagt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg