SPØRSMÅL OG SVAR

Hooka du inne på hotellet?
Nei, det gjorde jeg ikke.

Er du gravid?
Hvem skulle jeg ha vært gravid med? Men svaret her er nei.

Singel?
Ja, jeg er singel og trives med det.

Hva synes du om Stavernfestivalen?
Jeg likte meg faktisk der, og høydepunktet med Stavern i år var uten tvil Travis Scott! Omg, jeg elsker musikken hans sååå mye.

Hva skal du videre i ferien?
Jeg skal faktisk ikke noe spesielt, skal bare være hjemme i Norge. Noe som er like så greit for meg akkurat nå. Vi hatt skikkelig fint vær i det siste, så skal ikke klage si.

Er du sammen med Kine? Liksom kjæreste? 

Nei, jeg og Kine er bare gode venninner. Det er ikke noe romantiske følelser mellom oss. Liker ikke jenter på den måten der, får faktisk spørsmål om det ofte! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor.

Kine la ut video av deg og en gutt på pariserhjul hvem er han?
Haha godt spørsmål, var en hyggelig gutt det. Kine er litt tullete av seg så hun legger mye rart på Instagram.

Har du venner som ikke er norske?
Ja det har jeg, for meg spiller det ingen rolle hvor mennesker kommer fra så lenge jeg liker deg og kommer overens med deg. Så da spiller det vel ingen rolle hvor de er fra, norske eller ei.

Kommer du med flere rabattkoder fra Nakd eller Nelly snart?
Ja det gjør jeg faktisk, skal så klart skrive om det her på bloggen og på Instagram. Følg meg gjerne på Instagram, der heter jeg Jamillawaiss.

Kunne du skrive litt mer om hva du bruker til huden din? Du er utrolig pen uten sminke.
Først og fremt vil jeg si tusen takk! Jeg bruker dessverre ikke noe spesielt til huden min, en ting jeg er flink på så er det å smøre huden min ofte, kanskje det er derfor?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg