TING DERE IKKE VISSTE OM GÅRSDAGENS EPISODE

Jeg hatet denne uken. Ikke bare på grunn av frokosten, men selve temaet gjorde at det ble en veldig kjedelig uke for min del. Liker uansett ikke frokost, det er faktisk det verste måltid jeg vet om. Men der inne var det lurt å få i seg alt av næring siden det var så varmt! Det er viktig med frokost uansett, men som sagt så bare hater jeg det. Uansett, tilbake til denne uken! Før parseremoni så snakket jeg og Severin sammen å avtalte at han skulle gå bak meg. Dette gjorde jeg fordi jeg visste de andre ville beholde Fredrik. Siden Fredrik kom veldig godt overens med Andreas og Mario var ikke dette bra siden vi spilte i mot hverandre. Jeg tok en prat med Fredrik også for å høre hva han hadde å si, og da sa han «vi kan spille med Mario og Andreas  fremover, Jamilla». Da tenkte jeg at det skjer ikke! Og det var i det øyeblikket jeg bestemte meg for at jeg skulle sende han hjem. Alt det her ble klippet vekk for å lage litt spenning tror jeg. Men uansett så likte jeg Fredrik veldig godt og jeg ville ha han der for trivselen sin skyld. Jeg ville egentlig at Kine skulle stå med Severin og jeg med Fredrik, men jeg skjønte fort at Kine kommer til å velge Mario uansett hva. Jeg syntes så klart at det var et dumt valg fordi jeg føler alle de nye fortjener en sjanse. Men det var Kine sitt valg og det måtte jeg bare respektere. 

Jeg hadde valgt Fredrik fremfor Severin i og med at det var Fredrik jeg kom godt overens med, men siden han ville spille med de andre så måtte han dessverre ut. Han hørte veldig mye på den andre alliansen og da turte jeg ikke å satse på han. Severin derimot kom veldig godt overens med Adrian og det var jo bra for meg. Husker også at Adrian ville at jeg skulle velge Fredrik overfor Severin, og det sa jeg klart og tydelig nei til. Adrian trodde sikkert Kine komme til å velge Severin overfor Mario. Jeg vet ikke hvor han fikk det her fra, men jeg stod på mitt og sa nei så sta som jeg! Jeg er så glad Adrian ga opp til slutt, haha. Det er ikke det at han ville ha Severin ut, men han ville prøve å få Mario ut. Jeg skjønner han godt! Men som sagt så turte jeg ikke å ta denne sjansen, fordi jeg vil så klart ikke stå utrygg med en som blir styrt av den andre alliansen. Valget jeg tok i går var ikke så vanskelig i det hele tatt, jeg hadde jo allerede bestemt meg. Fredrik hadde røket ut uansett hva, siden Kine hadde ikke valgt han fremfor Mario.

På TV så ser det ut som Severin velger meg der og da men det stemmer ikke. Før parseremonien så får de som skal gå en lapp og denne gangen var det guttene som skulle gå. På lappene måtte de skrive ned sitt første og andre valg. Hvis det står en gutt bak første og andre valget ditt, så må du fortsatt gå bak første valgte ditt. Eneste gangen man ikke kan gå bak første valget sitt er når det er låsing, eller fredning. For eksempel når jeg gikk bak Mario med fredning, da måtte Sofie til andre valget sitt som var Andreas. Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Håper dere likte innlegget og hva syntes dere om valget jeg gjorde i går?

Hvem syntes dere jeg burde ha valgt? 

XOXO, Jamilla.

14 kommentarer

Siste innlegg