TRODDE ALDRI JEG SKULLE GJØRE DETTE IGJEN

Reklame | Attitude

Hei dere😊

I dag så tok jeg to nye tatoveringer! Disse tatoveringene har jeg tenkt meg godt om før jeg tok og er noe jeg har ønsket meg lenge. Fordi jeg vil ikke ha noe på kroppen min som jeg kommer til å angre på, er jeg veldig forsiktig med hva jeg velger å tatovere. Tar alltid noe som betyr noe for meg! Jeg har allerede to tatoveringer fra før, og jeg vet jeg ikke vil angre siden de begge er godt gjennomtenkt og har stor betydning for meg personlig. Jeg er veldig glad i små tatoveringer, fordi jeg vil ikke ha noe stort. Jeg vil ha noe jeg kan skjule hvis jeg vil, eller på steder hvor det ikke er så synlig. Så hva skulle jeg ta i dag? Jeg har tre tatoveringene som jeg vil ha og tok to av disse i dag. Jeg skulle ta en liten W for Wais, som er etternavnet mitt og  en til som også betyr noe for meg! Jeg vil leve etter dette mottoet og det er noe jeg jobber veldig mye med. Jeg vil behandle mennesker jeg møter med respekt, og vil være snill mot alle for jeg er en veldig følsom person, det har jeg alltid visst! Inne på paradise så ble jeg godt kjent med meg selv og jeg bryr meg virkelig om hvordan andre har det. Det går veldig inn på meg hvis noen har det kjipt. For meg er det veldig viktig å være snill mot andre, derfor valgte jeg å tatovere «BE KIND». Jeg tok mine tatoveringer hos Attitude i Oslo og han som tok mine heter Frank, du finner både studio og Frank på Instagram @inkbyfrank @attitudetattostudio sjekk dem ut! Super kul tatovør, super service, supert lokale, ja alt var egentlig superdupert og jeg dro derfra superfornøyd! 

2 kommentarer
    1. Den « Be kind» var kjempefin! Du tok finne tatoveringer som ikke er sånn cliche, og veldig synlige. Dette kan jeg tenke meg å ta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg