UKEN SOM VAR

Reklame | NA-KD

Sko HER

Ukens opptur:

Det er en nettside som har spurt om jeg vil samarbeide med dem, og jeg sa JAA! Uten å nøle! Jeg bare elsker nettsiden deres, og ble super glad for at de tok kontakt med meg. Kan ikke si hvilken side det er helt enda, men jeg holder dere oppdatert😊

Ukens sang:

Jeg hører faktisk ikke så mye på musikk lenger, men har hørt litt på Nights like this med Kehlani og Ty Dolla $ign. LOVE IT!

Ukens nedtur: 

Jeg har egentlig ikke hatt en nedtur denne uken, kanskje det at jeg stresser for mye og har sååå mye jeg skal gjøre fremover. Håper bare jeg rekker å gjøre alt. Er det en nedtur?

Ukens mat:

Jeg har spist mye poteter som alltid, så må vel bli potet. Haha, dere er sikkert lei av å høre meg si det hele tiden. Men ingen skjønner seg på kjærligheten min for poteter. Det er så godt, nam!

Ukens person:

Jeg klarer ikke å velge en person, så da sier jeg bare alle de gode mennesker jeg har rundt meg.

Ukens cravings:

Sjokolademelk! Jeg elsker det, å drikker det nesten hver eneste dag. Det har jeg gjort lenge, jeg er så avhengig av sjokolademelk.

Ukens serie/film:

Ser ikke på serier lenger, har ikke tid til det nå som jeg reiser mye frem og tilbake. Siden det er veldig mye som skjer så har rett og slett ikke tid til det. Jeg sier paradise hotel (selv om jeg ikke har rukket å se alle episodene).

Akkurat nå: 

Akkurat nå har jeg pakket og skal tilbake til Oslo igjen, jeg skal feire 17.mai der og jeg gleder meg masse. Tenkte å skrive mer om min 17. Mai senere.

Ukens tanke:

Jeg må bli bedre på slappe av, jeg er på farta hele tiden og suger til å slappe av. Det er veldig slitsom til tider, men er også veldig gøy. Jeg er en person som hater å sitte i ro, men merker på kroppen at jeg må bli flinkere til å si nei. Jeg vil ikke skuffe de rundt meg, derfor sier jeg ja til alt. Det er hyggelig det, men jeg må lære meg at det er lov å si nei innimellom.

 

Håper dere likte dette innlegget og hvis dere vil at jeg skal fortsette med det her en gang i uken, så får dere gi meg beskjed eller å legge igjen en kommentar. Også er det bare å si ifra om det er noe dere vil lese mer om her på bloggen. God 17. Mai! Jeg håper dere alle får en fin dag så snakkes vi❤️ Klem Jamilla.

10 kommentarer

Siste innlegg