UKENS SPØRSMÅL

Fuck, marry, kill Fredik, Robin og Adrian? 

Oi denne blir vanskelig. Jeg klarer ikke å velge så jeg velger å gifte meg med alle tre. Det er 3 favoritter her, så vil ikke drepe noen av dem! Sorry.

Hvor i Moss bor du?

Det vil jeg helst ikke svare på, da det har vært mange som har funnet ut hvor jeg bor. Vil ikke at mange skal vite det, så da velger jeg å ikke svare på hvor jeg bor.

Har du noen i kikkerten nå? 

Ja 🙂

Hvor kjøpte du dekslet ditt? 

Det er faktisk mange som har spurt om akkurat det her. Dekslet mitt er fra Ideal of Sweden, og jeg elsker dekslene deres😍 Jeg fikk noen deksler i posten for ikke så lenge siden. Det er sponset så skal reklame for den og komme med rabattkode til dere. Så følg med:)

Hva skjer om man går til en annen person enn man har skrevet ned på parseremoni? 

Før parseremonien så får de som skal gå en lapp og der skriver du første og andre valget ditt. Grunnen til det er på grunn av makt/freding og så videre, så man må alltid skrive valg 1 & 2. Det er ikke lov å gå til noen andre enn de du har skrevet ned. Produksjonen må vite hvor du skal gå på grunn av alle kameraene som skal følge etter deg. Eneste gangen du ikke kan gå bak første valget ditt er når noen som har makt steller deg bak vedkommende, da må man gå til andre valget sitt.

Kan du fortelle om en hemmelighet som skjedde inne på hotellet?

Det er så mye som skjedde der! Men når vi som var i himmelen dro på utflukt så krasjet jeg med Mario bak meg. Jeg kjørte ATV og Mario satt på med meg, og dumme meg kjørte alt for fort. Det var ingen som skadet seg skikkelig, heldigvis så gikk det bra. Jeg har en til! Jeg spiste tre habanero, det en av verdens sterkeste chili. Gutta klarte å spise en og holdte på å dø, mens jeg spiste tre. Jeg er veldig sta, så jeg skulle slå dem uansett hva.  Men jeg angret på det etterpå, jeg var dårlig i fire dager etter dette å kastet opp i flere dager. Ikke overraskende at jeg fikk skikkelig vondt i magen. Anbefaler ikke for å si det mildt, kan trygt si jeg kommer aldri til å spise habanero igjen. Denne videoen skulle egentlig komme med på PH appen, men det skjedde aldri.

Kommer du noen gang til å ha meetup? 

Føler jeg har meetup hele tiden på en måte, siden jeg møter på dere hele tiden. Men en meetup hadde vært koselig 🙂 Det er så stas å møte folk som følger meg og leser bloggen min. Jeg ser bare tall, så det hadde kanskje ikke vært en dum idè nei. Sier i fra hvis jeg noen gang kommer til å ha det!

Hvor er skjørtet fra på bilde?

Nå ble jeg litt usikker, men regner med at du lurer på skjørtet fra siste bilde mitt på Instagram? Hvis det er den, så er den fra Gina. Love it!

Fikk igjen mange spørsmål, kan komme med del to hvis dere ønsker det? Hvis ja, legg igjen en kommentar eller send meg melding. Klem Jamilla💛

6 kommentarer

Siste innlegg