UKENS SPØRSMÅL

 

Blazer HER sko HER veske HER solbriller HER

Er du og Newa venner igjen? 

Aldri vært uvenn med Newa og har heller ikke noe imot hun. Jeg valgte å støtte Thea siden hun ble behandlet urettferdig. Jeg bryr meg om folk rundt meg, og hvis det er noe de blir utsatt for som er urettferdig så sier jeg i fra.

Hvordan er livet etter pH? 

Det er slitsom og det er så mye som skjer. Ting har roet seg ned, men ikke så mye som jeg trodde. Det har vært så mye stress hvis jeg skal være ærlig, men er takknemlig for alle tilbudene jeg får på grunn av deltagelsen min på pH.

Er du og Thea uvenner? 

Ja, dessverre! Neida, haha! Jeg får dette spørsmålet ofte, bare fordi man ikke henger sammen 24/7 så betyr det ikke at vi er uvenner? Jeg snakker med Thea hver eneste dag og savner henne masse, vanskelig å henge sammen når begge bor i to forskjellige byer. Pluss at Thea har vært dårlig, vi skulle egentlig på idyll festivalen sammen men ble ikke sånn på grunn av sykdom.

💛

Hvem likte du minst fra årets pH? 

Som personer så likte jeg alle der inne, var spillet som fucka opp mye der. Man kan se på tven at jeg likte så og si alle og hvis det var noen jeg ikke likte der, så var det kun pga spillet. Vil ikke velge hvem jeg likte minst siden det er ikke hyggelig å lese om det for andre. Jeg vil heller ikke såre noen. Det var flere måneder siden ph, så jeg mener ikke det samme om den personen.

Drakk dere hver dag på pH? 

Nei, vi hadde fester på mandag og tirsdag også fikk man en drink etter pandoras (som vi hadde tre ganger maks) og etter parseremoni. Så vi fikk ikke så mye alkohol som mange tror.  Det skjønner jeg egentlig godt, da de få gangene folk ble fulle så var det kaos og ingen ville legge seg! Men gøy var det uten tvil.

Er du og Tix venner? 

Som sagt så har jeg og Andreas snakket sammen og jeg kan fint omgås med han. Vi er ikke akkurat bestevenner, men alt er ok mellom oss den dag i dag.

💛

Hvem kjenner du fra andre sesonger av pH? 

Jeg kjenner mange og har festa en del med de. Men den jeg kjenner best og ser på som en venninne er Thea Enoksen fra sesong 10? Ble usikker nå, husker ikke om det var sesong 11 eller 12 som jeg har vært med på? Huff, jeg er helt håpløs. Jeg har dønn hukommelse som en gullfisk.

Hvordan har du så ren hud? 

Jeg har alltid hatt ren og myk hud. Jeg skal fortelle dere en hemmelighet nå, jeg barberer ikke beine mine som mange jenter gjør. Det er fordi jeg får ikke hår på beina uansett hva. Jeg får mange komplimenter for huden min og kunne ønske jeg hadde et svar på hva jeg bruker, men akkurat nå så bruker jeg ikke noe spesielt. Husker når jeg var yngre så ønska jeg meg hår på beina sånn at jeg også kunne barbere beina mine, så inne på hotellet bestemte jeg var for å gjør det. Men resten av jentene lo da de ikke merket noe forskjell.

Hvem er din favoritt person i hele verden? 

Oi, dette spørsmålet var veldig vanskelig. Jeg vil si alle som står meg nært er mine favoritter. Jeg klarer ikke å velge, siden jeg er glad i alle sammen.

Kunne du blitt med på ex on the beach? 

Det vet jeg faktisk ikke.. Paradise hotel er noe jeg hadde lyst å være med på leeenge, derfor kom det ikke som et sjokk når jeg ble med. Men ex, da tror jeg mange hadde blitt sjokkert om jeg ble med siden jeg har aldri snakka om ex. Men man skal aldri si aldri!

Håper dere som stilte meg disse spørsmålene fikk svar på det dere lurer om! Så er det bare å fortsette å komme med tips om hva dere vil lese om på bloggen, jeg blogger jo på grunn av dere. Også vil jeg si takk til alle som leser bloggen min og motivere meg, det betyr mye. Klem Jamilla💛

6 kommentarer

Siste innlegg