UKENS SPØRSMÅL

Hvilken øyenfarge syntes du er finest? 

Brune øyene uten tvil, åh jeg elsker virkelig brune øyne. Syntes alle farge er fine da, men nå vet dere hva jeg liker best.

Anbefaler du å melde seg på pH? 

Både ja og nei. Man må virkelig tenke seg godt om før man bestemmer seg for å være med. Det er veldig slitsom etter PH og brått har alle en mening om deg og tror de kjenner deg osv. Men er det noe du virkelig vil, så kjør på 🙂

Hvor mye skjermtid bruker du hver dag? Ta screen. 

Åh, nei! Jeg er veldig mye på telefonen min, det er helt krise. Men nå som jeg jobber med sosiale medier så er det en del av jobben min, kan vel bruke det som en unnskylding?

Hvorfor vil du flytte fra Moss? Er det fordi det er kjedelig eller er du redd?

Fordi jeg må reise veldig mye frem og tilbake nå som jeg bor i Moss. Og fordi det er veldig kjedelig her, har så klart de fleste av vennene mine her og Moss kommer alltid til å ha en spesiell plass i hjerte mitt. Men akkurat nå vil jeg flytte til Oslo 🙂 Ja, det er også en grunn til at jeg vil flytte nå som mange vet hvor jeg bor.  Jeg føler meg ikke trygg i leiligheten min rett og slett og er aldri der alene.

Spiser du kjøtt? 

Ja, men spiser faktisk ikke så mye kjøtt. Det kan gå en måned uten at jeg spiser det. Har kuttet svin helt etter at jeg så en video. Jeg hater kylling, så jeg spiser ikke så mye kjøtt.

Skal du på noe flere festival i sommer og hvor skal du? 

Vil ikke si noe helt enda, men ja! Jeg skal på tre festivaler i sommer, forteller mer om det på bloggen og hvem jeg skal dit med. Klarer dere å gjette hvilken festivaler jeg skal på?😚

Kan du vise oss hvordan du sminker deg? 

Det er faktisk veldig mange som spør om det her, skjønner egentlig ikke hvorfor. Jeg kan ikke så mye om sminke og sminker meg veldig sjeldent da jeg virkelig hater å bruke tid på det. Men ja, jeg kan sikkert lage et innlegg om alt jeg bruker step by step! Hvis det her er noe dere virkelig vil lese om så si ifra.

Hvem er han gutten du er sammen med nå? 

Jeg er ikke sammen med noen akkurat nå 🙂

Tror du på noen religion? 

Jeg tror på Gud ja, og tror at det er en grunn til alt skjer. Men mere enn det gjør jeg ikke.

Hvorfor har du blogget lite i det siste? 

Jeg har bare ikke hatt så mye å blogge om, pluss det har skjedd veldig mye i det siste så tatt meg en liten pause.

hva er snappen din? 

På snapchat så heter jeg Jamillabrooke 🙂 Jeg er ikke så aktiv der lenger faktisk, men skal bli bedre på det fremover.

Håper dere likte innlegget💛 Jeg har et spørsmål til dere hva vil dere lese om på bloggen fremover, er det noe spesielt dere vil lese om? Vi blogges fine💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg