UKENS SPØRSMÅL

Hei dere💛

Nå er det klart for ukens spørsmål igjen!

Hva er det med deg og Thea? 

Det er ikke noe spesielt som skjer med meg og Thea faktisk. Helt ærlig, så vi er ikke uvenner og snakker sammen den dag i dag. Så er ikke noe gossip å få her si, alle venner er uenige en gang i blant så klart. Men mere enn det er det dessverre ikke.

Jobber du som frisør? 

Nå ble jeg smigret at noen i det hele tatt spurte meg om dette spørsmålet, haha. Nei det er jeg ikke. Jeg lærte meg å krølle hår for bare noe dager siden og testet det på en venninne i går.

Jamilla kan du danse?  

Ja det kan jeg, gikk på dansing når jeg var liten så.

Hvis du ikke hadde bodd i Norge, hvor ville du bodd? 

Oi, godt spørsmål. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men hvis jeg må velge et sted, så hadde jeg valgt Australia uten tvil. Alltid hatt lyst til å bo der av en merkelig grunn, vet egentlig ikke hvorfor men. Jeg vil bo der en vakker dag!

Kjendis Crush? 

Rihanna og Sophia Bush. De to her er uten tvil my girlscrush forever. Synes det er vanskelig med gutter, er mange jeg liker og synes de er kule. Hvis jeg må nevne noen så må det nok bli Asap Rocky. Elsker musikken hans og han er døds fin så😍

Har du noen gang møtt en kjendis? 

Hvis du snakker om kjendisene her i Norge så ja, mange. Men jeg ser ikke på kjente folk i Norge som kjendiser, er det frekt å si? Ser kun på de som er verdenskjent som kjendiser, sånn som Rihanna, Beyonce osv.

Hvorfor følger du ikke Thea på Instagram lenger? 

Åh, da vet du noe jeg ikke vet? Jeg følger Thea på Instagram jeg. Begynner å bli lei av alle Thea spørsmålene. Som sagt, det er ikke noe. Så hadde vært fint om folk kunne slutte å spamme meg med de samme spørsmålene hver gang, takk.

Du har veldig fin stil😍 hvor får du inspirasjon fra? 

Først og fremst, tusen takk💛 Hodet mitt egentlig, jeg er veldig kreativ når det kommer til klær så setter alt sammen selv. Men er mange som bruker mye fint på Instagram så henter inspirasjon der noen ganger. Jeg følger ikke noen spesielt på instagram som jeg blir inspirert av, ellers hadde jeg delt kontoen til vedkommen med dere. Jeg liker å skille meg ut, derfor vil jeg finne på alt selv.

Er du 100% heterofil? 

Ja, jeg blir kun tiltrukket av gutter og kommer alltid til å gjør det. Ikke misforstå meg. Jeg syntes alle skal få lov til å elske hvem de vil, er det om det er samme kjønn eller ei.

Gå opp 10 kg eller ned? 

Jeg svinger begge veier😚 Går konstant opp og ned å bryr meg fint lite om det.

Hvordan er forhold mellom deg og Sofie? 

Forhold mellom oss er bra, Sofie ringte meg faktisk i går og det syntes jeg var koselig. Har godt forhold til alle fra min sesong, svarer på det her i samme slengen da det er faktisk mange som spør om det.

Hvorfor har du endret deg så mye personlig? 

Vet ikke helt hva du mener?! Føler ikke jeg har endret meg noe særlig.

Hva synes du om Fredrikstad? 

Syntes Fredrikstad er en fin by, men jeg kunne aldri bodd der og liker ikke å være der selv. Det skjer ikke så mye der på lik linje som Moss. Jeg liker bedre å dra ut på byen i Moss enn Fredrikstad, det er fordi de fleste av vennene mine bor i Moss. Er kun i Fredrikstad når jeg skal besøke venninnen min, Mina som bor der. Ellers hadde jeg aldri hengt der. Men som sagt, er en koselig by.

Håper dere fikk svar på det dere lurte, nå skal jeg kose meg i det fine været som vi har vært så heldig å fått i dag. Vi blogges fine💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg