UKENS SPØRSMÅL DEL 1

Hva synes du om at Mario er frekk mot Bettina etter sexen for å få Sofie tilbake?
Det syntes jeg er veldig trist rett og slett. Bettina må da føle seg helt jævlig. Han kunne kanskje ha håndtert hele situasjon bedre. På denne tiden så mislikte jeg Mario veldig sterkt, og hadde dermed ikke noe til overs for han. Kunne ønske begge jentene slo seg sammen og gikk imot han for å vise litt girlpower! Det er jo Mario som er problemet og ikke de to. Hvorfor er det slik at det er den andre jenta sin feil? Når det er så åpenbart at det er gutten som er en «drittsekk». Jeg snakker ikke bare om situasjon mellom B, M og S men sånn generelt. Vi får se om de klarer å ordne opp i det trekant dramaet. Jeg håper i hvertfall det, siden jeg er glad i alle tre. Når det er sagt så liker jeg Mario veldig godt den dag i dag, og tror han skjønner selv hva han gjorde og at har dårlig samvittighet for det. Håper dere alle kan tenke dere om to ganger før dere skiver stygge meldinger til han ❤️.

Har du kontakt med Sofie den dag i dag?
Ja, jeg snakker litt med Sofie. Vi snakker ikke så mye, men alt er bra mellom oss. Mange som klikka på meg etter gårsdagens episode fordi jeg ga Sofie en klem. Men det dere må huske er at hun hadde det vondt da, og jeg liker ikke å se at andre har det vondt. Jeg kjente ikke Bettina så godt da, og visste ikke om dette trekant dramaet deres. Jeg hørte litt om det, men folk fortalte ikke sannheten der inne. Det er første gang jeg så at Sofie var helt knust, og hun spiste lunsjen helt alene og ikke med resten av gjengen. Likte at Sofie viste litt følelser, da jeg så på hun som en kald person der inne. Det var derfor deilig at Sofie endelig åpna seg litt for oss andre som har spilt imot hun.

Hvilken uken var din favoritt på pærra?
Denne uken er uten tvil favoritt uka mi. Fordi da var det bare 2 uker igjen, så kunne vi endelig reise hjem! Jeg slett skikkelig der inne å ville bare hjem. Jeg sendte faktisk meg selv hjem 4-5 ganger, da det ble for mye noen ganger. Men jeg er veldig glad for at produksjonen snakket med meg og fortalte meg hvorfor jeg burde bli igjen, de ga meg alltid håp. Jeg er så takknemlig for at vi hadde så mange gode folk rundt oss, uten de hadde jeg dratt hjem allerede i uke 6.

Hvilken gutt som har vært i saueflokken i år, liker du best? Saueflokken, haha.. Sorry, jeg klarte ikke å dy meg. Den gutten jeg likte best var uten tvil Fredrik! Det kom ikke så godt med på TV, men jeg og Fredik kom skikkelig godt overens og han var en av favorittene mine. Likte Markus også, han var bare så god og ble skikkelig lei meg når Markus røyk. Likte Henrik også, siden han var så flink til å passe på at alle hadde det bra. Jeg hadde faktisk valgt å redde Henrik om han og Mario eller han og Andreas kom bak meg.

Godgutten❤️ Kjole HER

Har du fortsatt kontakt med Robin?
Ja, det har jeg og det er jeg veldig glad for. Robin er bare god tvers gjennom, og jeg er takknemlig for at jeg ble kjent med den ekte Robin og ikke den «slemme» Robin som de fleste tror han er. Det jeg liker best med Robin er at han ikke er fake, han er bare ekte med alle og sier det som det er❤️.

Er du og Melina uvenner?
Nei, det er vi ikke. Hvis du tenker på det jeg la ut i går på Instagram og facebook. Jeg syntes bare ikke hun fortjente å vinne! Man kan ikke være så stygg mot andre på TV, også vinner man en pris for det. Tenk på hva slags signaler vi sender til de unge, skal ikke vi være forbilder for de unge? Men igjen, er ikke Melina sin feil. Det er mer Gullruten som gir pris til folk som oppfører seg slikt på TV. De burde skamme seg rett og slett. Jeg er fortsatt veldig glad i Melina selv om jeg er ikke enig i alt hun gjør.

hva er det beste minne du har fra paradise hotel? 

Åh jeg har så mange gode minner fra paradise ❤️ Jeg klarer faktisk ikke å velge bare ett minne! Likte den tiden når jeg, Thea og Robin tullet rundt, vi tre hadde det alltid så gøy sammen. Etter at Robin røyk så var det veldig tungt å være der, men heldigvis fikk vi Adrian og Severin som passa skikkelig på oss.

Hva tenker du om det Thea sa at hun ikke vil ha Adrian på pH? Thea er skikkelig egoistisk
Det var ikke det at Thea ikke ville ha Adrian der, men hun ville stå med noen andre siden Adrian irriterte henne. Jeg personlig syntes ikke noe om det, da jeg følte vi fire måtte holde oss sammen uansett hva! Hvis hun hadde sendt Adrian hjem forrige uke, så hadde jeg bytta plassen min med Adrian uten å nøle. Spillet og pengene var ikke så viktig for meg som de menneskene der inne. Thea var der for å spille. Men Thea er bare god, ho mente aldri noe vondt med det og noen ganger må være egoistiske der inne. Vil ikke si at Thea er egoistisk, siden hun fortalte meg alt å hørte veldig mye på hva vi andre hadde å si også.

Del 2 kommer i morgen! Håper dere likte spørsmålene, og at dere er klare for enda mere.
Klem, Jamilla. 

12 kommentarer
    1. Syns du sammen med Thea, Severin og Adrian gjør skikkelig bra TV også Betinna eg såg den episoden som blir sendt i dag. Å veit du å eg blir skikkelig satt ut av oppførselen mot Betinna. Eg føler det e mye urett mot ho og eg kjenner eg blir skikkelig lei meg. Eg syns heller ikkje Mario og Sofie får så bra kommentarer, men eg blei skikkelig provosert på måten Mario oppfører seg mot Betinna i dagens episode ved legge tid. La meg bare be til høyere makter at trekant dramaet ordner seg til slutt og de kan legge det bak seg. Trur mye av det Betinna også sier på tv er egentlig fordi ho har og hadde følelser for Mario. Men ho følte seg veldig svikta. Den einaste som eg har sett har klart og se perspektiv til alle tre og som har utdypet det ordentlig er faktisk TIX. Huff nei eg liker ikkje urettferdighet og eg føler det fortsatt er det trekantdramaet som er årsaken til at de heller ikke har kontakt i dag. Ein av de blei skuffa og såra og ein av de får skylda mot seg heile tida og Betinna e skikkelig i hjertet mitt når eg ser ho på tv. JAMILLA EG DIGGER DEG 😍

    2. Så merkelig at alle føler for å beskytte Mario så veldig? Er det ikke greit at noen står opp for disse jentene som faktisk blir ydmyket på det groveste og brukt i flere uker i strekk? Når ble han offeret?
      Typisk jenter å ta en annen jente, når det i virkeligheten er mannen som er drittsekken.
      Helt ærlig, flere tusen har fått det med seg, klippet eller ikke. Hva med å si unnskyld for oppførselen sin?
      Hvorfor skal alle pakke inn og beskytte Mario hele veien?
      « han er snill, han er grei, han er ditt og datt»
      Han oppførte seg dårlig mot begge de jentene!

      1. Jeg er helt enig i det du sier, og jeg synes han må ta ansvar for hvordan han oppførte seg på hotellet. Det har han gjort ovenfor meg, noe som jeg er takknemlig for.
        Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev på slutten er fordi jeg vet at det finnes mange ute på nettet som skriver ekstremt slemme meldinger, og jeg ønsker ikke at det skal være fra min blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg