UKENS SPØRSMÅL DEL 2

Når trekker du en vinner? 

Jeg skal trekke en vinner på søndag. Følg med☺️

Er det sant at Isabel Raad kalte Thea hore på byen pga Pierre? 

De sendte bort en random gutt til Thea for å si at hun er en hore. Denne gutten kom bort til oss og sa «Jeg kjenner ikke dere og har ikke noe i mot dere, men fikk beskjed fra jentene om å si at du er en hore». Jeg reagerte så klart på dette å spurte gutten om han er en løpegutt som gjør som andre ber han om å gjøre. Han pekte på Newa og sa om at Newa hadde bedt han å kalle Thea for det. Syntes ikke noe om jenter som kaller andre jenter for hore. Mere enn det vet jeg ikke, dere får høre med Thea da alt det her handler om henne! Jeg kan bare fortelle dere hva jeg selv så.

Skal du reise på ferie?

Ja det skal jeg! Jeg prøver å få med resten av gjengen, det hadde vært gøy. Vet at jeg og Thea skal hvertfall reise sammen. Hvor får dere vente å se:)

Ka synes du om Bettina? 

Syntes bare godt om Bettina. Hun har blitt en av mine nærmeste den dag i dag. Så har ikke noe vondt å si om Bettina.

Hvor ser du deg selv om 5 år? 

Om fem år så håper jeg at jeg jobber med noe jeg trives med og er lykkelig med det jeg gjør. Så har jeg kanskje verdens snilleste mann ved min side 🙂 Så lenge jeg er lykkelig så er jeg fornøyd.

Kunne du bodd i Kristiansand? 

Nå skal jeg fortelle dere noe om meg! Jeg er en person som hater å flytte og når jeg først finner et sted hvor jeg trives så blir jeg der så lenge som mulig. Så svaret mitt er nei, men man skal aldri si aldri. Men per dags dato så tror jeg ikke det.

Hva synes familien din om at du var med på pH? 

Familien min har følgt med på årets sesong og de har sett alt. Mamma er veldig stolt av hvordan jeg var på tv, da det er sånn jeg er i virkeligheten. Hele familien min støtter alt jeg gjør uansett, men har fått bare bra tilbakemeldinger fra de etter ph. Mamma ble fornøyd så lenge jeg ikke hadde sex på tv. Det var det eneste hun ba meg om å ikke gjøre, og det er forståelig. Så alt i alt er de super happy med at jeg var meg selv uansett hva.

Skal du starte med YT?

Ja, jeg tenkt tanken flere ganger men har ikke kommet så langt enda. Men holder dere oppdatert så fort jeg har bestemt meg for det.

Er du og Thea fortsatt like gode venner? 

Ja det er vi! Thea er som en søster for meg og jeg er uendelig glad for at jeg har en så godhjertet person som Thea i livet mitt. Alle trenger en som Thea i livet sitt, måten hun er mot de hun er glad i og hvor mye hun støtter venner sine og familien sin. Hun er ikke bare god mot de hun er glad i, men hun er virkelig god mot alle mennesker og hun dømmer ingen uansett hva. Jeg kunne skrevet mye om hvordan Thea er som person men skal spare dere for det. Jeg tror de fleste har sett på ph hvordan hun er, utenom spillet.

8 kommentarer
    1. Hei goding! ❤️ Fyyy! Så lavmål og barnslig å sende noen til å si hore til Thea da!!! Hærregud, det er så år 2002 liksom!!! Klem til deg! ❤️

    2. Omg… Isabel raad…. hun er typisk mean girl . Samme med newa. Så det kom ikke som noe sjokk. Man må få ligge med hvem man vil uten å bli kalt hore . En x er en x. Tragisk at Isabel er sjalu . Go thea❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg