UKENS SPØRSMÅL DEL 2

Er du og Sofie venner? 

Ja. Jeg har ikke noe imot Sofie eller noen andre fra den andre alliansen. Følte det ble mye drama når vi så alt på TV, men nå som pH er ferdig så er det ikke noe mer drama mellom noen av oss. Det er så deilig!

Hva er greia med at folk har blått profilbilde på Instagram? 

Det er for å vise støtten sin til Sudan! Vet ikke hvor mange dms jeg får daglig om akkurat det spørsmålet her, men det er ikke så rart at mange ikke har fått med seg det. Siden media ikke sa noe med en eneste gang. Men nå har VG endelig skrevet litt om alt det fæle som skjer der nede.

Hva slags musikk liker du? 

Jeg er veldig glad i R&B, det er det jeg hører mest på. Verste jeg kan høre er house, rock eller russer sanger! Huff nei, får bare vondt i hodet.

Hvem hadde sex inne på pH før Mario? 

Hva andre gjør har ikke noe med meg å gjøre. Men siden det var Mario som avslørte det her, så tenker jeg det er fair at han gir dere et svar på det også. For å være helt ærlig så var hodet mitt helt kaos der inne og til tider så brydde jeg ikke om hva som skjedde inne.

Hvem er dine 4 bestevenner? 

Jeg har mange venner og mange av dem står meg veldig nært, så det å velge bare fire bestevenner klarer jeg ikke. Jeg har mange bestevenner som jeg har kjent i 8-9 år. Mange som mener man har kun en bestevenn, men der er jeg uenig! Jeg har mange og som sagt har jeg kjent de lenge.

Favoritt drikke? 

Det er uten tvil sjokolademelk, jeg elsker det og drikker det så og si hver dag.

Hvilken nettsiden pleier du å handle klær? 

Nå har jeg begynt å handle en del på mange forskjellige nettsider. Men mine favoritter er uten tvil Nelly og Nakd. Jeg har alltid kjøpt klær der og det er de nettsidene jeg ville samarbeide med. Så når begge tok kontakt kan dere tenke dere hvor glad jeg ble! Jeg vil kun reklamere for de stedene jeg selv liker, da jeg er veldig opptatt av klær og mote.

Noen hårtips? 

Jeg suger til å ta vare på håret mitt og det er fordi jeg er altfor lat. Men jeg prøver å bli bedre på det og hvis jeg finner produkter jeg liker og som fungerer skriver jeg så klart om det her på bloggen.

Syntes du Thea lager mye drama med Newa og s&m? 

Absolutt ikke! Det er ikke noe drama mellom Sofie, Mario og Thea 🙂 Syntes helt ærlig at Thea håndterte drama med Newa bra, men igjen jeg er ikke sjokkert. Det er sånn Thea er, hun vil bare andres beste og hater drama. Men med en eneste gang noen forvarer seg selv så er det drama.

Har du fortsatt kontakt med Adrian? 

Jeg har kontakt med alle jeg spilte med og noen fra den andre alliansen. Men den dag i dag er jeg venn med alle og ønsker ingen noe vondt. Det kom ikke så godt frem på TV men jeg og Adrian står hverandre veldig nært og gjorde alt for hverandre. Han passet masse på meg og var alltid der når jeg trengte han. Adrian er bare god tvers gjennom, finnes ikke noe vondt i han gutten der. Jeg er så glad for at jeg har en sånn person i livet mitt.

Hvor er skoene du har på dette bilde fra?

Skoene er fra Zara, kjøpte de for en uke siden. Døds fine og gode å gå i, jeg hater høye hæler så vil helst gå med sko som er behagelig å bruke. Og disse er faktisk det selv om det er høye hæler!

2 kommentarer
    1. Kan du begrunne hvordan det hjelper Sudan å skifte profilbildet til blå på Instagram? Er lei av alle som legger ut videoer av bla folk som sulter, boss i havet og skifter bildet til blått. Det hjelper jo ingen? Her sitter vi i Norge, shopper og spiser som f. Folk er så jvl dobbelt moralsk, om du vil gjøre en forskjell doner penger.

      Ikke misforstå meg, jeg digger deg! Men akkurat dette irriterer meg utrolig mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg