UKENS SPØRSMÅL DEL 2

Skal du flytte til Oslo? 

Føler jeg svarer på dette spørsmål ofte. Men ja, jeg vil flytte til Oslo men når vet jeg ikke helt enda.

Hvordan er forholdet mellom deg og Henrik i dag, Kan du forklare litt også? 

Jeg snakker ikke med Henrik og har heller ikke noe i mot Henrik. Han var en av guttene fra den andre alliansen som jeg likte best faktisk.

Er du venn med andre alliansen på utsiden?

Ja, jeg føler jeg er venn med de fleste og har ikke noe imot noen av dem. Liker alle kjempe godt, prøver å legge det som skjedde på hotellet bak meg. Andreas derimot kommer jeg aldri til å være venn med, siden han er like fæl på utsiden som han var på hotellet. Så velger å holde meg unna mennesker som tror de er mye bedre enn andre fordi de har «mye» penger.

Hvor mye veier du? 

Det spørsmålet her får jeg seriøst daglig, etter at jeg har gått ned i vekt så er dette det eneste folk spør meg om. Kommer ikke til å svare på det og helt ærlig så vet jeg ikke selv. Jeg veier  meg ikke, og jeg bryr meg fint lite om hvor mye jeg veier.

Hva skal du gå med på finalen? 

Jeg har et antrekk planlagt i hodet mitt, men vet ikke om jeg skal gå for det eller ikke. Men vet ikke helt enda hva jeg skal ha på meg, så det blir spennende å se.

Hva synes du om Bettina? 

Jeg er veldig glad i Bettina! Hun er en av mine nærmeste den dag i dag. Jeg får så vondt av hun når jeg ser alt det her på TV, men Bettina var ikke alene. Jeg støttet hun masse, men det kom ikke med på TV og det synes jeg er trist. Jeg løp etter Bettina og trøsta hun masse og hjalp henne. Men de har klipt det sånn at det ser ut som Bettina er helt alene. Men glad de tok med når Severin trøsta henne❤️

Hva synes du om at folk har slutta å se på PH pga Mario? 

Det har jeg faktisk ikke fått med meg?! Men folk får velge selv hva de vil se på eller ei. Selvfølgelig er det kjipt at folk har slutta å se på PH. Men kan skjønne litt hvorfor folk synes det er ubehagelig å se på det.

Hvorfor ville du stemt på Sofie isteden for Bettina i ein finale? 

Vet ikke helt hvor du har fått det her fra? Men vi får vel vente å se om det stemmer eller ikke. Kan ikke huske at jeg har sagt hvem av de to jeg ville stemt på da jeg likte begge da.

Kan du snakke mer om familien din? 

Ser at det er fortsatt en del som spør om det her, jeg har skrevet et innlegg om hvorfor jeg aldri kommer til å nevne de på bloggen min eller på sosiale medier. Det er en grunn til det, les det gamle innlegget mitt om det lengere ned.

Kunne du blitt med på farmen? Du virker veldig tøff.

Det hadde faktisk vært litt gøy, sa jeg kunne aldri blitt med på det da vi hadde farmen uke på ph, men jeg vil gjøre mer TV og på farmen lærer man mye samtidig. Også hadde det faktisk vært deilig å være uten telefon eller sosiale medier, trodde jeg skulle aldri si dette men det hadde vært skikkelig digg. Takk! Syntes selv jeg er veldig tøff og skal mye til for at noen klarer å ødelegge meg. Jeg bryr meg fint lite om hva andre mener om meg og det er jeg veldig glad for.

Håper de fleste fikk svar på det dere lurte på, fikk så mange spørsmål så plukka ut de spørsmålene jeg får ofte. Så er det bare å si i fra om jeg skal ha ukens spørsmål en gang i uken.

klem Jamilla

 

8 kommentarer

Siste innlegg