UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Nelly

Elsker stilen din! Hvem får du inspirasjonen fra? 

Tusen takk💙 Ingen faktisk. Jeg setter alltid opp antrekk i hodet mitt, det er noe jeg alltid har gjort. Hvis det er en ting jeg er flink på, så må jeg si det her. Jeg har alltid vært kreativ når det kommer til klær og mote. Det skal sies at det er ikke alltid antrekket jeg setter opp i hodet mitt er like fint som jeg trodde da, haha.

Bor du i Moss, isåfall skal du flytte? 

Ja, jeg bor fortsatt i Moss. Jeg vil flytte til Oslo men vet ikke når det blir. Tar det som det kommer.

Har du og Fredrik hatt sex? 

Jeg og Fredrik er bare gode venner, noe vi vært hele veien. Har svart på dette spørsmålet sånn 100 ganger nå, så svaret mitt her er nei.

Er du og Tea k venner?  

Ja det er vi og Tea er en god jente. Jeg må bare komme med en kommentar ang Tea k. Det at folk kaller hun for feit osv irriterer meg grønt, Tea er langt ifra feit og hun er fin slik hun er. Tea får mye dritt etter PH, greit at folk likte ikke noe med oppførselen hennes men personangrep er ikke kult. Hva har kroppen hennes med hvordan hun var inne på ph å gjøre? Alle slags kropper og fasonger er fine. Valgte å ta med det her etter de stygge meldingene Tea k sendte meg bilder på snap av folk som har skrevet mye stygt om kroppen hennes. Har ikke ord…

Tok du tatovering i ansiktet? 

Nei, det gjorde jeg ikke. Thea er litt tullete av seg og tulla bare med det. Men det er noe vi to har tatt sammen som jeg gleder meg til å fortelle dere om det snart.

Topp og veske fra Zara💙 sko HER

Hva jobber du som nå og hva ønsker du å gjøre i fremtiden? 

Akkurat nå så jobber jeg ikke! Nå så fokuserer jeg mest på sosiale medier og bloggen. Jeg håper jeg kan lykkes med det jeg driver med nå. Det hadde vært drømmen det, men vi får se hva fremtiden bringer! Jeg har jobbet som butikkmedarbeider på både Dressmann og Boys of Europe tidligere og jeg likte godt å jobbe med dette.

Har du noe imot Sofie, Mario og Tix?  

Jeg har ikke noe imot noe av dem. Prøver å legge dramaet mellom meg og Andreas bak meg etter at vi fikk snakket sammen. Det er noe som jeg syntes har vært godt for begge to. Har alltid hatt en bra tone med Sofie og Mario selv om vi har diskutert en del ganger. Det betyr fortsatt ikke at jeg har noe imot de eller at vi er uvenner☺️. Sånt skjer, man trenger ikke å være enige 24/7.

Hva synes du om at Sofie lyver og sier at det var du som hadde fortalt henne om situasjonen med Bettina? 

Det er sannheten, så nei hun juger ikke. Jeg fortalte Sofie om det når vi var i Bergen sammen. Hun ville ikke reise sammen med Bettina og det sa hun klart og tydelig til meg.

Mener du at bare tynne folk får være med på pH, eller skal de som også har ekstra fett få sjans? 

Nei det mener jeg ikke! For meg har det null å si om hvordan kroppen til andre ser ut. Det er uansett personligheten som har mye å si! Vil du søke med er usikker på kroppen din fuck det og kjør på sier jeg bare, kropp er topp uansett hvilken fasong du har. 🙂

Dette er ikke hate!! Men hvordan i helvete har du blitt så tynn??? Trenger tips

Jeg har ikke gjort noe spesielt og jeg har alltid vært sånn, har perioder hvor jeg går opp og ned hele tiden. Det har alltid vært sånn. Før pH så hadde jeg et veldig usunt liv og festet flere ganger i uken, da la jeg på meg 15 kilo pga det. Så nå er jeg tilbake til den normale vekten min, fester fortsatt en del men ikke like mye som før. Men igjen, jeg går opp og ned konstant! Så går nok opp igjen snart skal du se. Hvis du vil gå ned i vekt så burde du kanskje kontakte en som kan litt mer om det her, jeg har aldri vært glad i trening. Spilte håndball da jeg yngre og danset, så er den eneste trening som jeg likte.

Håper dere likte innlegget💙 jeg har fått enormt med spørsmålene, så jeg spør dere skal jeg komme med del 2 eller? Hvis ja, legg igjen en kommentar på kommentarfeltet. Klem Jamilla

11 kommentarer
    1. Hei! Hvor er buksa i fra og hvordan er den i fasong? Jeg sliter sjuuukt med å finne meg bukser siden jeg har litt rumpe og lår og brede hofter!

      Har du noen tips? Hadde satt stor pris på det <3

    2. Du har tatt for deg spm «hvordan går du ned i vekt» sikkert hundre ganger, når du egt ikke har det. Er vare vinkeler og redigering .siden bildene dine fra ph perioden er det samme som nå. Og på ph var du litt…..men men

      1. Jeg har faktisk gått en del ned i vekt etter jeg kom hjem. Jeg redigerer ikke meg selv tynnere, og kommer aldri til å gjøre det! En ting man også må huske er at når man så meg på TV, så var jeg i Norge. Og det betyr ikke at jeg ser lik ut nå som det jeg gjorde for et halvt år siden. Noen går opp i vekt etter paradise og noen går ned, vi er alle forskjellige. Sånne kommentarer kan du spare meg for.

    3. Du, EHM! Har du sett jamilla? Hvorfor bryr du deg om vekten hennes? Herregud, så patetisk du er. Ikke påstå noe som helst før du veit. Blir for dumt:) anyways. Har du ikke noe bedre å skrive på bloggen hennes, så la være. Ehmmmmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg